0

Ralle Lillen Henrysson

Ha ha! Min plan funkade! Har sagt att här i huset går
vi upp och äter frukost vid nio och så blir det de flesta lediga dagar
för att barnen vaknar av sej själva långt innan dess, och har alltid gjort.
Rasmus har ju jobbat de sista veckorna men väldigt tidiga morgnar, men igår
lördag var han ledig och borde fått sovmorgon, ändå drog jag upp honom
samtidigt som tjejerna vid åtta.
Visste att han skulle iväg på "nattträning" och det är sällan jag inte tillåter
att han åker dit men tycker att det var dåligt att träna fram emot småtimmarna
när kroppen är gjord för att vila. Så planen var att om jag väckte
honom tidigt så skulle han ändå inte orka hålla på så länge -
det gjorde han inte iheller utan vid 00 så hämtade jag honom i Åstorp.
Och han var så nöjd med allt de hade hunnit med - utan skador!!
Jag var mer än nöjd med att få hem honom i god tid - utan skador!!

IP i fjol

foto: Eva Johansson
Är så glad för honom att han har "hittat sin grej" och har något vettigt
att fokusera på och är "rädd om" sin kropp.

Ha en god söndag!!    L8

Kommentera här: