0

Den 21 juli - Danas fördelsedag

Vi tonåringar i vårt hus som vägrar vara med på foto.
Dana är skitsvår att fånga på bild om det inte är en ful min...

Lite över 00 den 21/7 (födelsedagen alltså)
   
ni ser, det är inte lätt att få henne att fastna
   
man kan inte tor att hon jobbat som fototmodell i flera år...

till sist fick jag hålla henne och någon annan fota!

i sin nya
OnePice
 
Sedan var det mprgon och vi skulle gratta henne i sängen som sej bör.

Väcka denne är inte det lättaste
...

Lillebror var ine hemma men Tekla ville oxå vara med

hon fick två snygga t-shirts av storebror

och en "skattjakt" av lillebror, som slutade med banansmoothie och
en nytt skal till mobilen (iphone...tror jag)

...i hela dräkten
...
Fixade, packade, städade och donade så gott som hela dagen.

En tur i skogen med Tekla hann jag oxå med
Körde hem och lämnade hunden och hämtade upp ett litet paket och
begav mej hem till Ingela och Bjarne.

vilken vacker liten docka de fått!!

Tyvärr var inte Ingela hemma just då, men jag tror och hoppas jag
träffar henne snart ändå.
Enligt beräkningarna skulle Moly då vara tre veckor gammal nu,
men i själva verket har hon varit "ute" i många veckor redan.
Jag hoppas ni fått sova och att den nya maten är bättre för henne !

Dana och jag hittade detta på Åhléns - vem kan motstå Barba skön??

HDSL   L8

Kommentera här: