0

Onsdag 7/7

Kom i säng så pass sent och fick sms av Ann att hon
inte skulle gå på morgonen. så jag tänkte.. ställer klockan
och om jag är pigg går jag upp. Annars så går jag upp
om Jill hör av sej. Det gjorde hon och upp gick jag  men 30 min
senare än jag brukar.

en skön runda i solen

Lucas och Nikolai låg och sov i tältet

Städade i källaren och massage-rummet innana jag väckte Dana
och körde till Ängelholm för kontroll av ögat.
Trycket var nere på 21 nu så det var bättre!

Skulle sluta med kortisonet och fortsätta med trycksänkandet.

Stannade på Espressohouse som vanligt och åt vår frukost, inom Åhléns
och köpte babykläder....så sött allt är!!!

400 kr i böter - kom tillbaka tio minuter för sent i p-huset...
Brännan och handlade kol, mat och lite annat. Blomsterlandet,Skokanonen
Gullbergs, Shell för att tanka och till sist kollade vi  på Willan
efter en affär med pokaler - den fanns inte längre.

Hemma gjorde vi spagetti och köttfärsås till Lucas, Nikolai, Dana och mej.
Och sen... städade jag och städade och städade!
Kristina (pappas sambo) kom in och visade ett fint reportage om
Gordon Marsh som stått i Skånskan för några veckor sedan - fint!
Tack Kristina!
14600 steg och genomsvettig klockan 20, när Nettan, Tommy och Linda
kom för genomgång och instruktioner av TRIATHLON på lördag.

Fick ett par fina örhänge av Linda! TACK LINDA!!

När vi var klara fortsatte jag att städa lite till och sedan skulle vi lägga oss.

Vi har rätt så många grannar runt oss och en av dem höll fortfarande på att
spika hustak (för hand!!) då, när vi skulle lägga oss 23.30!!
Jag skrek till för att få deras uppmärksamhet... då skrattade de, även de
som högljutt stod och tjoade på gatan ...
Halv tolv en onsdagsnatt?? Hänsyn?? Och så undrar han varför alla gnäller
på honom?? Jag hade tre barn i huset som ska upp 05.30 för att åka till
Åhus tidigt på morgonen och de behöver sin sömn !
Funderade när jag väl lagt mej (de fortsatte lite till)
ringer man 112 för att få tag i polisen i ett sånt läge eller finns det
något icke akut nummer på natten om man behöver sådan hjälp?
Nån som vet?
Väsen och liv fram till tolv och då somnade nog jag.

Kommer att bli en bra fortsättning resten av veckan!

Tack och gonatt!

Kommentera här: