0

återbesök

Härlig tidig morgon även idag och idag hade vi glädjen av kanonsällskap!!!

Fotade på långt håll av omtänksamhet... vi är trots allt lite småtrötta
till en början!
Frukost,dusch,väcka killarna, sen i bilen i full fart. När jag väl var i bilen
så satte jag fart på riktigt! Räcker det med att skriva att jag är glad över
att inte "få sällskap" på vägen och att jag har kvar mitt körkort!
Var i tid!

testade funktionerna på min nya kamera
Sju massager i Eket och för att jag inte hade lunchsällskap som jag brukar,
så skyndade jag mej till Kvidinge, öppnade solen och lämnade Bengta.
Hämtade Tekla hemma och sen var det dags för skogsrundan.

hon vet vart vi ska...
   
Hemma igen bytade jag kläder och bytade Tekla mot Dana - mot
Ängelholm och Grafitti till att börja med.

Skagenröra undertill

Hämtade med sushi he, till kvällsmat

återbesök och koll av ögonen - allt såg bra ut!
Bort och köpte massor av hundmat till Tekla, fikabröd till oss på Nisses
och sedan var det full fart hem för ett utvecklingssamtal med Lucas och
fröken Ingela. Kändes bättre än på länge! Tack för det!!

Nu längtar jag efter min man som är hemma om två timmat och då ska
jag vara klar med ALLT! för jag tänker ta ett glas vitt till maten!

Må väl  L8

Kommentera här: