1

Festen på Björnen



mycket kyckling,lite pastasallad och lite bröd ännu mindre smör...

Sophia, Louise, Rosanna och Felicia - alla lika vackra!!

serveringsföräldrar....

Sen började de ca 160 personerna ta mat!

Kladdkaka till dessert...med eller utan grädde, och utan hallon....

Jocke!

Johanna i skitsnygg klänning, men hållningen Johanna, hållningen....haha

Caroline i jättesöt klänning... utan mamma....hmm

Underbare Erik! Vilken kille!

Goa goa, Oskar!
När Rasmus och Oskar gick på "kyrkis" tillsammans var Rasmus avundsjuk
på Oskars hår och kröp in bakom soffan hemma och klippte av luggen
och mer vid hårrötterna... Dagen efter skulle han jobba som fotomodell..
gissa om mamman grät!!!!  Men kul idag!

fina Ralle!

Fantastiska Agnes

Ja, du skulle kunna gå för en som går i nian...Söta Christine

Vackra Jenny, som tack och lov överlevde utan ketchup på pastasalladen!

söta söta Felle!

underbara Sophia - bäst på allt!

Erik, Lillen och Silve!

Lollo sjunger...någon som blev förvånad?? Superläcker klänning!!

Fler härliga klänningar, fina FilippaFloppa!!!

fler duktiga och snygga tjejer, Rosanna och Diana

Filip - snygg med fluga och kavaj!

Louise Hansson-jättefin i sin klänning!

paus...

serveringspersonal från åttan.. Emmy och Elin..mest Emmy!!

Gulligt till killarna i klassen

Lina i kvällen vackraste klänning ! 
   
 
Ha ha, många blev det men det är inte alltid så lätt....Fina Renée

dansgolvet till en början (ja, jag fick jobba med mej själv för att inte
stå för mycket!)
Fast Rasmus och Oskar kom fram frivilligt och dansade
en liten stund med mej och Christine!!

Söta Frida ! (Frida är vår extratös Fannys storasyster)

Många avskedskramar blev det, och såklart många tårar!

Många skulle på efterfest hos Oskar, jag ville ha besked när Rasmus
kom hem,...hur hans skulle komma hem..., inte för sent (kl 03!)....

Slutade med att jag kom på att han sagt att han skulle jobba dagen efter
men att han själv fick välja och han valde (utan påtryckningar från mej),
att följa med hem!!!

Jag fick sms från Jill och tänkte att om jag inte ska gå tidigt i morgon bitt
så kan jag passa på och blogga , så det gjorde jag till ca 00.30-
alldeles för sent för den här gamla tanten!!!


Ha ett riktigt skönt sommarlov, det är ni väl värda !

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Vad roligt att du kände igen min påg Lotta inte alla som gjort det.Tyvärr så har träningen fått stå till sidan ett tag,men jag kommer tillbaka.Ser fram emot att få träffa alla igen,om inte förr så den 9 juli.Hoppas man får träffa nya människor och många av de gamla.En liten undran, var anmäler NR 4 sig alltså (funktionärerna).Ringer dig en dag.Ha de gött!!!!

Kommentera här: