0

Tisdag

Började morgonen med promenad utan sällskap,
ja förutom Tekla såklart.
Väckte barnen och sedan stack jag till gymmet för att städa och massera.
Tillbaka hem sen till Dana. Planterade bönor i trädgården och byggde
en spaljé till dem....
Efter middagen körde jag med Dana och Lucas (och Tekla) till
Björnekullaskolan för att hämta fler uppgifter till Dana och sedan tog vi
skogsrundan tillsammans.

Lucas sprang iväg direkt

och sen försökte Dana springa ifrån oss.

tvekar...

men sedan simmade de tillsammans!

torra kläder... söndriga och smutsiga, men torra!



är så glad när barnen går och pratar med varandra

den största kopparorm jag någonsin sett...och jag har ju t.o.m "samlat"
på sånna!!

Hemma igen släppte jag av de tre sedan fortsatte jag till gymmet för
massager och möte. Till sist en väldigt svettigt Skumboxpass!
Dana och Rasmus hade tillsammans lagat kvällsmat! Orkade inte mycket
mer än äta och sedan ta mej till sängen. 

En bra dag med massa positiva saker...

Sköt om Er //L8

Kommentera här: