3

Triathlon

Ja, nu har Monica och Fidde, Elina, Annalena
syster Annika, Christer och Rasmus anmält sej till Triathlon!

Staffan på badet i Kvidinge är väldigt tillmötesgående och fixar
för oss. Tyvärr är där bara en lina i bassängen, vilket innebär att de
som ska räkna längder får en liten utmaning.....   Men det fixar ni!
Igår utsåg jag Nettan till huvuddomare....Hon går INTE att muta!!!
Men hon blir den som startar oss och håller ställningarna och
styr upp de andra funktionärerna. Vi  kommer behöva låna grillar om
vi blir så många som sagt innan. Känner du att du har en att låna ut
för kvällen så hör gärna av dej till mobil: 0709695022

För att jag sticker med barnen på torsdagen den 7/7, behöver allt vara
klart och fixat till onsdagen.

Har jag glömt något?? Såklart jag har, men i så fall ...tala gärna om det snart!!

Tror detta kommer att bli skitkul och vi kommer att få fint väder!!


Puss och Kram  L8

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hej i solen! Ska bli sååå kul!! Lite dåligt m inbet bara..;) Vi kan låna brorsans gasolgrill:) Känner mig inte precis i form, men i mål ska jag...:) kram

2 marie:

skriven

Jag och Totte undrar fortfarande vart man ska betala, Anders kommer ner med pengar annars



Marie

3 Linda H:

skriven

Halloj! Du kan väl skriva upp kontonr igen, så ingen kan missa det till imorgon, kram!!

Kommentera här: