1

Harrys!

Jag slängde våra rullgardiner i sovrummet förra året,
för det var äckligt smutsiga och dammiga.
Har köpt gardinstänger men de har inte kommit på
plats än... så absolut till max åtta kan jag ligga i sängen sen
klarar jag inte av solen i ansiktet mer...men de e ju sovmorgon de oxå!!

Vi åt frukost och skickade iväg Lucas till samling på IP.
 
linjedomaren Kenneth

5:an Lucas

De mötte Förslöv och om de vann eller det blev oavgjort så skulle de
ligga trea i serietabellen.

3-3  så nu ligger de 3:a

Hemma igen grillade vi korv till middag och dagens stora projekt var
tvättstugan och storstädning där. Det blev rent inuti. bakom,under
och runt om tvättmaskin och torktumlare - så skönt!!
Vi fick en öl då och då tillsammans med våra grannar i värmen.
När jag var litta nöjd (inte helt klar) med tvättstugan gick vi in till Eva
och Dennis för kaffe och jag tog med lite kakor...kanske hamnade nåt
mer i kaffet... Beslutade oss för att äta kvällsmat på Harrys i Klippan.
Tjejerna var hos Fanny i Åstorp,Rasmus hade åkt moppe med Albin till
Råbocka!!!!???
Lucas ville inte följa med till Klippan, han var väldigt trött efter dagen
aktiviteter. -Får jag göra nudelsoppa och sitta framför tvn ikväll så är
jag nöjd, sa han.  Ja, ok då !
Christer och jag duschade av oss och bytade om till ... raggarkläder...?

de var snabba med att hoppa in där bak.... ville nog inte köra....

tajt på gården...

verktygsväskan..

ingen tankmätare som fungerar så det blir att tanka ofta för dem!

chauffören Eva!

mycket flams på Harrys, nästan så Christer inte fick nåt att dricka...

tur att Eva va ordentlig!

...de va allt hon fick att äta!

trevliga tjejer från Klippan, vissa är Lindqvistare

...t.ex söta Moa
   
Christers                      Eva fick lite mer          min pasta
Det var väldigt gott alltihop!

här strå de och hänger...

svårt att hålla sej för skratt

en Irish

Eva kröp in och ut från rökrutan!

en jättestor tabasco-flaska (och Evas tumme)

Stoffe Steen ,tjejen och FredrikP råkade ut för Christer och Dennis!

Hemåt igen

gäller att hålla i ratten

instrumentpanelen - växelkollen mellan knapparna !
Blev lite musik och kaffe i köket innan vi kom i säng sent.

Lucas låg och sov i sin säng! Dana, Fanny och Fredrik ML kom hem och satte
upp ett tält på gräsmattan där de sov under resten av natten.
Rasmus kom hem lite senare från Åstorp - de kom aldrig till Råbocka!

En härlig sommardag!!

Kommentarer:

1 Gärd Instång:

skriven

Hej

Vad jag hört räcker det inte med själva stången utan det

tarvas lite tyg också

mvh

Gärd

Kommentera här: