0

Åby marknad

Tidig morgonrunda med Jill - verkligen vilken skillnad det gör på resten av dagen!
Tillbaka hem, frukost Christer och Rasmus körde till jobbet och ja bort till gymmet
för att massera. Fick äntligen tummarna loss och tog med mej en del saker
hem från gymmet och så slängde jag en del sopor... nu så!!
Körde hem och hämtade Lucas och tillsammans körde vi till Klippan  och
till Åby marknad...det är inget för mej iheller! Fast där var lite neonkläder...

mycket skräp att titta på
Lucas ville ha små knallpulversmällare, men vi hittade inte nånstans
bland stånden men vissa killar som köpt många paket med sånt!

jag köpte Bigaråer och marknadsgodis
Träffade en "gammal" vän och arbetskamrat, och blev jätteglad!
Har inte träffat henne och hennes familj på flera år och jag tycker väldigt
mycket om dem, men  som vanligt tänker man sen ... ska bara... nån dag...
Men när jag körde hem från Klippan tänkte jag att - nä, jag ringer idag
annars dröjer det flera år till kanske. Så det gjorde jag och vi stämde träff
om några veckor. Ska bli så kul att träffa dem igen!!

Jag hade fler massager och tränade in combatlåtar till kvällen.

Höll pass i Klippan (höll på att komma försent för tiden var inte 19.15 som
den brukar och inte 18.30 som jag har i Kvidinge utan 18.00!).
Nu sitter de andra låtarna men jag fegade ur och tog inte de nya jag lärt in för
dagen...
Badhuset är sommarstängt nu och bara några personal som jobbar med
simskolan.  När jag duschat klart och skulle köra hem fick jag hjärnsläpp
och glömde mina nycklar i mitt skåp och därmed inlåsta i omklädningsrummet....
Skrev en lapp till de som arbetade för om jag hade börjat leta efter dem
hade jag förmodligen låst in mej själv nån annanstans !
Men ännu en gång kom Martina och räddade mej och mina nycklar! Tack vännen!!

Spagetti och köttfärssås till kvällsmat hemma och sedan körde jag Dana
till barnvaktsjobbet och hämtade henne efter "So you think you can dance".

Alldeles för sent i säng... fast jag är rätt så ledig i dag så det gjorde inte så mycket.


Tack och hej - leverpastej!!   L8

Kommentera här: