0

Christer 43

Ja, jag hittade fler gamla roliga kort...

konstigt jag blev störtkär då???
När jag visade kortet för Dana sa hon bara
- Men mamma han var ju inte snygg !

jag är lika (mer!)kär i honom fortfarande, 20 år senare
Slöjdsaker... Skåp från Rasmus och brödkorg från Dana och Lucas...
det kommer senare, sa han !

Jag hittade en klocka till honom som vi båda tycker är snygg !
Efter morgonfirandet körde jag till Hbg och till "gamla Nicolaiskolan"
för mammografiundersökning - tog inga foto där...    Det hela var över
på tio minuter för jag hade redan fyllt i ett frågeformulär på nätet om
sjukdomshistoria, släkt, levnadsvanor mm. Allt för att hjälpa forskningen!
Ta chansen när ni får den!  Och på tal om att ta chansen
Körde direkt till Ä-holm för att lämna blod

jag bjuder på den snygga minen och ansiktsfärgen...
Det var min 45:de gång, mycket stolt och med bra Hb-värde idag -
känner mej STARK!!

fick en t-shirt som tack - det är ju inte därför man gör det!
Lämnar du inte blod men funderar på det - SLUTA - Ta dej dit i stället !
Jag tycker det är en bra kontroll på hur kroppen mår, det tar inte så lång tid
OCH du hjälper andra människor. Men visst du kan inte byta sexpartner
så ofta då... haha! Ok, nålen är hyfsat stor men det gör inte ont, och de
sekunderna bör du stå ut i vilket fall . OM du har sprutfobi - Gå dit -
det är det bästa sättet att bli av med en fobi - utsätt dej för det mycket
och ofta .... men du kanske vill behålla din fobi???
Tjejerna som jobbar på blodgivarcentralen är proffs och MYCKET duktiga!
 Massor av nytta och hemma igen inom två timmar!!
Teklas tur nu!
Har ni märkt hur solen skiner idag?? Eller är det bara hos mej??
För jag har SOL idag !!!!!

Önskar Er alla en underbar dag !
Och ett STORT grattis på födelsedagen till min älskade man!!! 

L8

Kommentera här: