0

Earth Hour


Ja, jag medverkade oxå i Earth Hour på Dunkers i Helsingborg.
 
Peter Wahlbeck höll ett litet föredrag innan.
Sedan precis innan nedsläckningen och efyer en stund körde jag poi .







Det blev väldigt uppskattat, där fanns t.o.m människor i publiken som
hade sett mej flera gånger innan!!!
Andra omgången lyckades dj:n hoppa låten vilket gjorde att jag fick
jobba med att "hitta tillbaka" till koreografin, men det gick bra den gången.
I slutet gjorde han det ännu en gång jag fick lite panik och lyckades själv
spruta olja i ansiktet precis innan jag skulle spruta...
Det märktes inte tack och lov men jag lovar att jag stinker fortfarande!!

ett litet snack med Peter W och Waldemar tror jag hans son hette efteråt

Så hoppas ni har det bra för det har jag!!!
Sköt om Er !  Puss och Kram  L8

P.S hojta gärna till OM jag är med i HD i morgon.

Kommentera här: