0

Fredagskvällsträning! Love it!

Körde hela passet igår kväll, sen kom jag på
 vad jag missat men det märktes inte då...

laddar för en planka...
Tycker att  det är bland de skönaste - fredagskväll, slå ut det jobbiga
från veckan, svettas ordentligt - skölja ur allt inombords för att sedan
duscha bort det utanpå och kunna sätta sej ner och med gott samvete
(ja ja de har jag annars oxå!) äta nåt gott, dricka nåt gott och njuta av
helgen !
Plockade och fixade lite på gymmet innan jag tog mej hem och duschade.
Crister och Dennis hade fortsatt sin träning inne hos Dennis...
(Men de hade faktiskt sprungit 6 km på löpbandet innan)
Sedan fortsatte de här och då fick vi även sällskap av Moffe...
Stängde ner gymmet tillsammans med Tekla och sedan gick jag och la mej.
Ville vara pigg lördag!

Glömde skriva i torsdags att jag fick en "peppskiva" av fina Mia,
vi hade den under boxpasset, men tyvärr, tyvärr, tyvärr kan jag inte
spela det i mitt hus förrän jag är ensam
(sånär som på Tekla men hon gömmer sej och klagar inte så mycket),
för ingen tycker om tecno förutom jag men
jag lovar att när jag städar huset nästa vecka blir det med glädje och fart!!
TACK gulliga Mia och Misja!

Ha en skön helg alla!    L8

Kommentera här: