0

Ja, vad är väl en dag på slottet...

Sovmorgon! Vaknade inte förrän 07.14!
Låg och drog oss ett tag innan vi gjorde oss i ordning för frukost.

hungrig och redo för frukost

Samma bord, men lite bytade platser
Frukosten serverades vid bordet. - Önskar du kaffe eller te?
Äppeljuice eller proviva?

Sedan kom den här "ställningen" in till två personer.

Youghurt med färsk frukt och hemmagjord müsli äpple och päronchips

65-gradiga förlorade ägg med bacon, två sylter, grovt bröd och bullar

Leverpastej,brie,ost,gurka, korv och parmaskinka
Allt väldigt gott och väldigt lagom. Jag drack kaffe och jordgubbsproviva.
Tibaka till rummen för att packa för hemfärd.

Mätt och nöjd
Vi packade ut i bilen och checkade ut. Tänkte köra in till min kusin som
precis fått barn (tror jag) för att hälsa på gratta och titta på huset som
jag inte sett. Tyvärr hittade vi inte var de bor så det fick vara med det.
Men det var tur för GPSn lurade oss in på småvägat och DÅ och DÄR
hittade jag mitt drömhus: Södra Ugglarps Gård
      

   
jag hade t.o.m gått med på att skaffa åkgräsklippare!!

Christer var tyvärr inte lika övertygad om att det var vårt nästa hus...

Ja, vi kom förbi efter en stund och körde hem till Skäralid för att hämta
Lucas.Han hade haft kul kvällen innan och suttit omsvärmad av tjejerna
och visat magrutorna!! Gissa om den killen mådde då!

Kom hem och jag fick gå ut med Tekla direkt. Rasmus hade inte hunnit
klockan var ju bara 12.30...Ansvarskänsla är INTE hans andranamn precis.


HDSL  L8




Kommentera här: