1

Jag skäms!

Jag skäms för att  jag glömde bort att ringa och gratta
Anette och Jenny Johnsson på deras 40- resp. 20- årsdag !
Stort grattis i överskott, goa tjejer!   (Annalena kom med på ett hörn!)

Allvarligt ! Ser ni vilken skillnad på dem,... alla tre!
Bilden togs i våras/somras. Träning och rätt kost gör bara gott!!

MEN ändå skäms jag inte alls så mycket över det, som jag gör för att
jag glömde gratta min söta syster på hennes födelsedag!!!
FÖRLÅT! Och grattis också i överskott!

fina lillasyster!

ja, här fick Kent va me litta!
Jag vet att vi kommer att gratta er alla sen men jag kunde ju ringt i alla fall!!
Fy mej!

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

GO GO Nettan och Jenny, ni har och är jätteduktiga.. Det är himla kul att få va med och kämpa med er.. Stor Bamse kram..

Lotta, vilken fighter det är i dig.. Blir grymt taggad av att köra pass för dig.. ; ) Mega kram till dig för det.. Sa till misja att det är mycket tack vare dig att jag är två månader från att ha tränat ett helt år i sträck.. Har ALDRIG hänt förr... =O)

Kommentera här: