2

Så klantigt av mej...

Hade en mycket bra måndag, gick upp tidigt lång runda med Tekla.
Bort och städade ordentligt på gymmet mellan 06 och 08.30.
Hem och skickade iväg de två stora till skolan (de har ju
sovmorgon på måndagar). Fixade lite hemma duschade
och satte mej för att gå igenom den nya combaten
tills Martina och Kim kom.
Tog en runda i skogen med dem, skönt när de får leka
och springa av sej... hundarna alltså. Även om Kim
tyckte att Tekla var liiiite väl jobbig i mellanåt.
Tyvärr glömde jag bort att fota oss/dem.
Hem och åt middag och tränade in 4 nya låtar på
BC 47, tillbaka till gymmet för en lång massage.
Stack hem snabbt för att skriva ut papper på Christers dator
och för att tejpa Danas knä. Hon skulle balansträna det
på gymmet och sedsn testa lite innebandy...

längtar efter grönt
Hade goa gruppen "Motivation", man (jag) blir glad,rörd,bekymmrad,
fundersam och tacksam.
Snabbt till Klippan och fick reda på att jag inte skulle
köra det nya passet alls.... om jag hade varit lite mer uppmärksam
hade vetat det innan för det bestämde vi tydligen på instruktörsmötet
i höstas...  Men NÄSTA måndag, DÅ kör vi hela passet tillsammans
jag och Emelia.
Jag kanske smygtänar innan... typ ikväll...kanske...

Dana hade klarat sitt knä trots träningar, tack och lov.
Christer förlorade igen mot Poppe i badminton.
Jag är trött och Tekla är nöjd.


HDSL    L8

Kommentarer:

1 Christer:

skriven

Hur i helvete kan du veta det?

Du frågade inte ens!!

Jag vann. Med 3-1 faktiskt

:-)

2 Annika:

skriven

Tack för de fina bilderna.......NOT!

Kommentera här: