0

Skön förmiddag

Sov lite längre idag och gick inte upp förrän efter 06.
Bort och solade på gymmet. Hem och åt frukost
med familjen innan alla stack till sitt. Jag och Tekla gick med
Lucas till skolan och sedan vidare.
Körde till Åstorp och till Ewa Odd för att bli av med lite överflödskilon...

ha ha, va snygg bild... men ja såhär ser jag ut osminkad...
Från Åstorp direkt till Klippan till fina...

Christina
Fick en helt underbar helkroppsmassage - vilket jag verkligen behövde
kände jag...  Tack Christina - ljuvligt!
Hem och åt hämtade Lucas vid skolan och fick tillsammans med pappa
Christer en jättefin låda som Lucas har gjort i slöjden
(Åsa, ingen fickplunta än...!)

den blir kanon till mina stora öron-ringar! (om nu inte Christer behöver den
till nåt "viktigare")
Dags för skogsrunda med Tekla!

Ha det gott och njut i helgen !    L8

P.s Jag längtar till Nyköping - det har jag känt i flera dagar nu... hmm..

Kommentera här: