0

söndag i soffan

Hela söndagen gick åt till att vila!!!
Barnen var rätt så sura att vi låg kvar i sängen,
jag brukar hålla att vid nio ska vi vara uppe oavsett
vilken tid man gick och la sej
för att inte hela dagen ska bli "förstörd".
Ha ha, den här dagen var ändå förstörd så jag stannade
i soffan efter jag hämtat Rasmus i Åstorp (har lite dåligt samvete
för jag tog bilen så tidigt på dagen, men där gick ingen buss).
Rasmus klarade sej bra i Köpenhamn och nere i Lund,
de hade tränat hela dagen i parken ett toppen ställe tydligen,
och sedan spelade de poker och tittade på film.
Han hade bara druckit en Jäger under kvällen, med tanke
på hur pigg han var så tror jag på honom.

Tekla var inte nöjd med sin matte, men hon får springa desto
mer under måndagen då!

Två filmer blev det under eftermiddagen och kvällen:
 
"Grown ups" och "Dinner for schmucks"
båda var ok tidsfördriv men ingen superkul.
Jag tycker det är tist när jag tycker tjejerna i filmerna är
snyggare än killarna!!

HDSL  L8

Kommentera här: