0

Filminspelning

Jag gick upp 04.18... och då var jag redan lite sen!
Gick morgonrunda med Tekla duchade och packade ihop
pappersarbetet som jag skulle ha med mej.
Väckte en mycket trött Lucas tjugo i fem.
Vi åt frukost och tio över fem körde/kana vi till Klippan.
Hämtade upp Iza och efter en stund även Oliwer.
Han var så taggad och ville verkligen inte försova sej att han
ställt klockan på 03.10! Vilket då gjorde att han somnade
om och försov sej -stackaren.
Ställde in GPSn på Bårslöv och körde dit med tre lite
tjattriga barn/ungdomar - trots tidiga timmen.
Mötte upp ett filmteam med allt och alla vad det innebär.
Först var det klädkoll av Kaj och sedan rep av repliker.
Efter det blev det MÅNGA tagningar under dagen,
i både snö och regn.
Tyvärr (och självklart!), fick jag inte ta några foton från själva
inspelningen, men lite "Backstage".

Iza med Lucas på axlarna och "moppe-tjejen"

Efter middagen(pizza - såklart vi höll till i pizzerian!)

syns inte, men det är Nick Schröder som sittandes blir avmyggad

En härlig Jonathan - skön kille,
som går på Björnekulla precis som Rasmus och Dana.
Fått en avslutstid kl.15 - kanske drar ut på tiden till 16.
Jag räknade alltså inte med 17.20...
Kllarna var färdiga att åka innan, men inte Iza och inte wsp - min bil!
Ja, den kommer oxå att vara med på ett hörn, skitig och bucklig som den är!!!

Ilfart hem, ner och öppnade upp källaren för kvällens pass,
sen till Klippan för att lämna Iza och Oliwer.
Snabbt tillbaka, lämnade Lucas hemma, till gymmet och bytade om
för Jam. Tyvärr glömde jag jam-dvdn och hade inte möjlighet att
träna till kvällen, så det blev repetioner av de vi gjort innan.
Boxningen kördes uppe på gymmet igen.
Kände mej trött och lite sliten, det tog ett tag innan jag kom på varför...
Det var väldigt skönt att krypa ner i sängen efter jag ätit, gått med Tekla
och stängt gymmet!

Nu hittar jag till Bårslöv! Har aldrig varit där innan.

puss, puss,  C ya    L8

Kommentera här: