0

Bordsplacering

Tänkte visa mina lösnaglar som jag sätter på i bilen på vöäg till fester
och andra tillställningar. Bör ju inte ha långa naglar när jag masserar
av flera olika anledningar.

Köper en sån här paket och trycker på naglarna sedan sitter de i
två-tre dagar beroende på vad jag hittar på - jacucci funkar de inte i!!

såhär ser de ut på
Lucas,Dana,Tekla och jag körde till grusgravarna och busade en stund.
Tekla var skitnöjd och verkade ha glömt alla rundor hon fick springa
där förra helgen.

alla springer och hon vill vara hos oss alla samtidigt!

hämta pinnar i "botten" är fortfarande det bästa!
Christer och jag körde sedan till ett möte som varade i ca två timmar,
och vi lämnade utan resultat.
Handlade mat innan vi körde hem till våra barn för att laga mat ,
gå med Tekla och spela kort!

Entrecote,rotfrukter,sallad,hickorysås, sweetchilisås,champinjoner
med purjolök och fänkål! Nästan lika gott som gårdagens kvällsmat!
Lucas hade gjort bordsplacering med namnskyltar och "allt".
Jag hade gjort pannacotta med jordgubbs-,hallon-,blåbärsås.
 
Vi hade planer på en tur till stan jag och Christer men ändrade oss.
Är hellre hemma med våra goa ungar för deras och vår skull.
Vila ibland - balans !

Ha en skön lördagskväll alla!!  
                                             Puss puss   L8 

Kommentera här: