0

mycket gjort på en förmiddag

 Vaknade och undrade varför jag har sådan träningsvärk
mellan skulderbladen... Kan vara de extra 30 push ups,
jag gjorde på scenen igår! Så går det när man inte sköter sej...haha

När frukosten var uppäten och när maken och barnen tagit sej till jobb
och skola, körde jag och Tekla till skogen (igen!, men vi mår så bra av det!!)) 
Efter det blev det TVÅ varv i Prästamarken, tungt och långsamt,
men det blåste mycket och termometern stod på 0:an.
Jag ursäktar mej med det i alla fall.

men det är i alla fall vår på marken!

små knopppar sticker upp överallt!

t.o.m bilen blev lite vårfin idag (åtminstone inuti)
Hann städa badrummet och toaletterna, äta middag och duscha -
allt innan klockan 12 då jag hämtade Lucas på skolan!

Njut i vårsolen men behåll kläderna på, ha en underbar dag
det tänker jag skapa mej!!

L8

Kommentera här: