0

Sjöslag!

Än så länge går det bra för mej - kom upp i tid som planerat.
Åt lite frukost innan jag (Christer en stund senare) gick in till
Dennis för att lava bränne vid 7.40, vi (Emma,Christer, Dennis
och jag)var klara klockan nio.

Då, stack Christer Tekla och
jag upp på åsen och där sprang/joggade vi 3,4 km - skönt!!
Efter det drack vi kaffe och åt förmiddagsfika hos Johanssons.

Tack för det!!
Duschade och rullade upp håret på spolar(det tar sin lilla tid!!)
Lördagens stora projekt var att mangla allt i vår JÄTTEHÖG!
Fick undan det mesta men inte allt.
På eftermiddagen Körde Christer in Marko och Lucas till Hbg,
Dana och Fanny hade tagit bussen in innan under dagen. De skulle titta på
"Gnomeo och Julia".
Två och en halv timmar senare hämtade han dem igen.
De tyckte nog om filmen alla fyra.
Jag gjorde mej i ordning för kvällens tillställning: Sjöslag
hos Tina och Rasmus Camper.

fint dukat till oss alla

även söta dockan Mika

landgång med räkröra-gott!!

en fantastiskt god fisksoppa

en god men väldigt mäktig chokladlasange
Efter maten skulle vi spela guitarrhero...

jag provade...

minen avlöjar hur det gick!!
Jag var helkass !!
Tack Tina och Rasmus - mycket gott, synd bara att jag var så kass... !

Kommentera här: