2

Intervju

Hade två morgonmassager och hade lite tid i mellan 
att fixa med tvätten på gymmet- äntligen !

säkert någon som känner igen dessa! Jag tycker det blev bra när det väl läkt!
Efter förmiddagsmassagerna blev jag intervjuad David från Lokaltidningen,
vet inte när det kommer ut, men hojta gärna till om ni ser det.

Peter - det är alltid kul att ha dej på "besök"!

Just är det många som ringer...
Jo, varje dag får jag förfrågningar från träningssugna(och -tvingade)
människor och det är så fantastiskt kul! Här om dagen ringde en tjej
som sa: - Nä, nu har jag läst din blogg och blivit insprerad till att börja träna!
Allt är vunnet efter ett sådant samtal, både med bloggen och att jag
kan inspirera någon att börja träna. Andra ringer för de hört
andra som tränar på gymmet och är nöjda - härligt!
Tack ni som sprider vidare!

Hade glädjen att få massera min syster idag och sprang/gick bort till...

söta Nutt på Carinas blommor för att köpa en...
Tycker att Nutt är enormt duktig på att sätta ihop buketter och kan lätt
säga -"Gör som du vill, då blir det bra" - och det blir det alltid!
Du är jätteduktig Nutt! Tack!

bukett till...


söta Annika!      Försenad födelsedags-blomma
Sedan var det dags för kvällen pass:Skumbox med mycket svett!

Annika,Annika och Åsa - väldigt koncentrerade

ett annat gäng!  Frida,Annelie,Boel,Linda och Jenny

osså jag

Kul har vi alla...

utom Heidi, som somnade
- det är en konst att somna under ett sådant pass !

Sen måste jag berömma Evelina Ryd!
Alltså den tjejen vet precis vad man ska säga för att smickra...
Bakgrund: Hon hade mest varit i Kvidinge innan och hälsat på sina kusiner,
vi kom fram till att jag vet/känner dem. Evelina började räkna upp de
yngre av syskonen medan jag känner de äldre.
- Jaha är du lika gammal eller yngre än Monica??
-Nä jag är äldre , flera år äldre, sa jag.
-Men ojdå, jag hade gissat på att du är 30 -33 år ungefär.
-Va säger man ? -TACK! kanske.

Måste be min käre man om ursäkt! Förmodligen har en vecka försvunnit
i mitt huvud, för jag vet att jag frågade honom hur badmintonen gick och
han sa då bara - dåligt. Jag tog förgivet att han hade förlorat, och det
gjorde han förra veckan. Denna veckan vann han - överlägset!
Vilket jag då inte skrev innan, och Poppe fått nys om och redan hunnit
"mobba" Christer. Så :
 -Förlåt min älskade man och grattis till vinsten!!

Ett TACK till fina fina Mia! Och jag hoppas verkligen att jag får glädjen
av att träna med dej flera år framöver! Du sprider ett stort ljus och
värme omkring dej !

Kärlek till Er alla! Träna mycket, må väl och var glada!
L8

Kommentarer:

1 Monica:

skriven

Ha, ha, då säger vi att jag är 25 och du 30, så är vi alla nöjda! Kram

2 Evelina Ryd:

skriven

Alltid kul att glädja någon :)

Kommentera här: