0

57:an

När jag körde hem från Dunkers och Helsingborg,
blev jag tvungen att köa kaffe för att bli av med
oljesmaken i munnen! Inom gymmet för att lasta av
och släcka ner. En runda med Tekla och sedan bytade
jag om och tog på "festkläder".
Gick bort till Inger, där satt TinaC, MarieJ,Jeanette
och Inger och förfestade. Taxin kom efter en WhiteRussian
och en Gajool!

Tina och Jeanette
Man kan lugnt säga att Tina var på G...

Tina, "Helsingborgaren" och Inger i Ängelholm

Isabelle,Marie och Inger inne på Nicks
Efter Nicks gick vi bort till 57:an. Hängde in ytterkläderna i källaren
(fullt däruppe) och sedan stannade jag därnere hela kvällen.
Innan på kvällen hade jag kört Christer till Eket för de skulle ha lite
företagsfest på Woodlands, han och Basse kom senare till 57:an.
Jag dansade och hade väldigt kul själv (bara där är bra musik klarar jag
mej, och  det var det där nere). Christer och Basse tyckte det behövdes
fylla på ... Ja, sen gick det som det gick! Var inte helt nykter när vi åkte
taxi hem med Malkom och Daniel Baum.  Men kul hade jag hela kvällen!!

Geppe: Du är rolig du, tack och lov är det bara du som kallar mej för det!
Bilden är tagen första gången jag träffade Tina tror jag, när vi körde upp
till Liseberg. Vet inte om Tina sett den än.

L8

Kommentera här: