2

tisdagskväll

Ännu ett svettigt pass i källaren - älskar det!
Tjejerna kämpar som bara den - härligt att se.
Nästan var kväll jag håller pass nu så ser jag skillnad
på de som tränar (alltså de som tränat ett halvår och mer)
även om de inte ser det själv så blir de
smalare, slimmare, snyggare och friskare!!
Grattis och fantastiskt bra jobbat!! Ni vet själva vilka Ni är!

Trots en fortsatt kramp i skinkan klarar jag av det,
får hoppas den läker ut snart så jag kan börja löpträna
ordentligt igen - längtar!


Skrev och fixade en del innan jag gick hem efter passet.
Tekla fick bara en liten runda, jag fick i mej lite mat innan jag
gick och  la mej barnen var redan på väg i säng när jag kom hem.
Christer la sej tidigt uppe i Vallentuna - trött familj...

Ha det bra och sköt om Er !   L8

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Gud vad vacker bild på dig.. Det är sådär strålande man ser dig.. Kram kram syns på fredag.. ;o)

2 Vidariris:

skriven

Beautiful site!

Kommentera här: