0

torsdag

Tidig morgon med långrunda med Tekla sedan
tejpa en trött Danas knä. Körde till Eket med Bengta.

hade åtta massager, innan jag åt middag Woodlands med Christer.
 
Trött i huvud och kropp och och kände att några minuter på spikmattan
skulle göra susen. Hann lägga mej innan det ringde en säljare från
GULA 134 - har någon ens hört talas om det? Försökte avsluta snabbt
tyvärr är man då lite artig (ibland) och lyssnar en stund...
-Och allt detta får du för 129 kr/mån (eller va han nu sa).
-Nej, jag är inte intresserad. Killen hörde nog på mej att det var dags att sluta.
-Tack, men då vet jag det - kom väldigt snabbt innan han la på!
Ja, sen hann jag inte lägga mej på spikmattan igen.
Tekla i bilen och körde till åsen och skogen.

mycket pinnlek blir det nu för tiden

och gärna så stora så att hon preciiis kan bära dem!
Lyckades t.o.m locka henne med en pinne medan vi gick förbi två större
hundar som hälsade på varandra, och "förde lite liv".
Snabbt hem "slängde in" henne i huset och sedan fortsatte jag till Åstorp,
för att hämta Rasmus. Fick undan några tel-samtal under tiden

han var inte så rädd som han ser ut till att vara
Jag hann få undan några samtal och sms till där,under tiden som jag

försökte memorera kvällens pass
Handlade lite snabbt på brännan och tanka innan full fart hem och gjorde
ris-och köttfärsgratäng.
Kvällens boxpass flyttades upp till gymmet, vilket var ok för alla, fastän
Linda hellre hade boxats, sen och andra sidan anpassar sej Linda till det
mesta och är bra och glad var hon än tränar!! Underbart Linda
Men det blev väldigt bra för härliga Lena som

sprang TIO MINUTER på löpbandet(första gången på 20 år)
Så till sommaren kommer vi att få se Lena springa hem från Klippan i
stället för att gå!! Superbra kämpat Lena! Guldstjärna
En annan som uppskattade gymmet var fina Ammi men hon föredrog

crosstrainern OCH situps på bollen.  Bra jobbat tjejen!
Christer sprang fem kilometer på löpbandet på 23, 27 minuter - Mycket bra!
Vi tog oss hem och åt köttfärsgratäng, somnade gott!

ha de  L8 

Kommentera här: