2

1000 inlägg

det e väl ändå rätt bra jobbat, eller??

Tidig morgonrunda med Ann idag, de e en jädrigt bra början på dagen!
Sedan var det dags för massagejobb, 5 stycken blev det idag.
   
jaja, det var dagens frisyr jag skulle visa....

Måste berätta om nåt jag hörde för någon dag sedan, en kille med
mycket positivt tänkande!!! NOT
ordagrant:
- Hur fan ser du ut på houdet? Säg inte att du vatt så jävla dum så
gått på det?
tänkte jag - Gått på det? För jag klippt mej??
- Ja, såg du inte reportaget för några veckor sedan om färg i håret?
Jag: -Nä det har jag missat.
-Jo men de va ju om hur farligt det är och sätter sej i arvsanlagen osv.
Men det e klart du ska väl inte ha fler, fast en liten sladdis??
-Nähä, det är jag klar med, inga fler barn för mej.
- Ha , det kan du inte själv bestämma!
-Va?? om de e nåt jag kan bestämma är det väl de!!!!! eller??

De e väl verkligen att se allt positivt!!!
Behöver jag berätta att det är inte första gången vi inte tycker samma.

Så, ha en underbar dag så hörs vi 
Puss och Kram  L8

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Snygg du är bästa svägerskan! (shit nu kanske du fattade vem Supermusen är)

2 Linda H:

skriven

Haha, vilken "klok" människa... För du har ju aldrig färgat håret innan...

Kanske därför jag har så "konstiga" barn...;)

Superfin i den frisyren oxå:)

Kommentera här: