3

Lotta

Först... Tack för alla namnsdagsgratulationer!!
Dessutom dubbelt av svägerskan!!!

En tidig och disig morgon i Eket

sju massager och en god kopp kaffe!!
Ingen lunch med Christer idag iheller utan körde hem och lagade mat.
Bort till gymmet för ett Slowmotionpass med Lenas
arbetskamrater i källaren, sedan blev pt-tiden inställd.
Hem till barnen och Tekla. Fick Dana med som sällskap till skogen idag!

Skogsstjärnan nästa lika underbar som vitsippan!

måste ju bada...

Ja... i fall där kommer vildsvin!!!!

med mina nya solbrillor

bus med hunden
Hem till en ensam Christer, Lucas på fotbollsträning och Rasmus hade
fotbollsmatch (tyvärr förlorade de). Åt pestokycklingpasta tillsammans
innan jag stack tillbaka till gymmet för ett boxningspass.

ser ni Jennys min - hon tog i litta!!

Mats,Lisa,Camilla och Jenny tog också i!!!

Jag lovar, det kommer träningsvärk efter dessa övningarna!
Härligt jobbat ikväll ...oxå!!

Tack för idag ni alla goa!!   Puss och Kram  L8

Kommentarer:

1 Jenny - Läskiga Bloggen (Den andra Jenny):

skriven

OMG XD

2 Millah:

skriven

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

3 Camilla T:

skriven

Har inte varit där på 2 torsdagar och ser att nu på torsdag jobbar jag kväll. Jag hoppas på torsdagen den 26 i stället. Boxa för mig oxå

Kommentera här: