0

Njuter!

Tack Annalena! och TACK Linda!!
Det känns bra med håret, tror inte jag behöver vänja mej så mycket iheller.
Fanny, jag tror oxå det blir mycket "Leroy" till midsommar!
En tidig härlig morgon!

upp på åsen klockan 06.06... en lördag

älvorna dansar i skogen

och över kärret

sagolikt
Blir så upprymd och fylld med ny underbar energi, inga människor,
massor av fågelläte, luktar ljuvligt, solen skiner jag önskar alla människor
att uppleva det...men utan mitt sällskap för det är en sådan stund när
jag vill njuta själv av "tystnaden".

Hörde göken i väster(egentligen var det nog sydväst)
Försökte komma på "ramsan": Norregök är sorgegök?, södergök är dödergök,
östergök är tröstegök och västergök är bästergök... eller festergök!!??
Ja, jag kommer ju inte ihåg den - nån annan?

Rönnen blommar

Nu ska jag väcka min store son för hans födelsepresent...

Ha en underbar dag och njut!
Ser fram emot en toppenkväll oxå!!
C ya  L8

Kommentera här: