0

ännu en städdag

Hahaha ni är för härliga Mia och Misja!
Ni behöver inte vara oroliga, jag är inte mer monster
nu än vad jag alltid har varit...
Tror att en hel del vill och kan bekräfta det!!

Jaha, ännu en städdag men idag var det på gymmet.
Så tokigt det kan bli, något som jag tyckte var kul och
mysigt att städa där för att det skulle vara fräscht
till alla tränande har blivit "en padda" för mej.

Jag förstår till fullo att inte fler tränar nu, men har lite svårt
att förstå dem som smiter in utan att betala...

Ja, osså får jag leta vidare efter nästa kapitel i mitt liv,
fast det blir tyngre och tyngre för mej att inte veta längre.
Just nu önskar jag mej ett mån-fre jobb utan kvällar och helger.
Att få träna på mina egna vilkor. Att få göra kvällsmat hemma
och sitta ner med min familj, utan att stressa vidare till nästa
träningspass var och varannan kväll.
 Christer och jag diskuterade det lite i morse och det är ju så
jag har ju ingen utbildning och ingen längtan.... jo, en liten gård
ute i skogen med tre blommehöns,en tupp, några får(inga svarta),
ko och kalv, ett par linderödsvin, en arbetshäst och en ridhäst.
Och massor av bin!!
... Stället finns ju redan men att få familjen dit permanent....
Drömma kan man ju!


Ha ha ja, då blir det mer helger och kvällar. Fast kvällsmaten hinner jag
göra och sitta ner med familjen.... kanske kan muta dem med att vi
tar dit en tv....men jag tror det passar bättre när vi är pensionärer.
Oj! jag är lik min mamma tror jag....det gick inte så bra för hennes planer.

Nä det finns väl nåt jobb därute till mej och jag tänker hitta det! 
Njut av solen och skapa er en fantastisk dag!!!

Puss och Kram  L8

Kommentera här: