2

onsdag


smultronblomma
Morgonpromenad - gissa om Tekla är lycklig igen!
Duschade och körde till gymmet för att hämta Bengta.
Sju massager i Eket och lunch med Christer.
Han skulle vidare till en kund i Danmark och jag fortsatte till

uppe på Tranarpsbron
Hyllinge och Familia och Maxi. Handlade en del som vi verkligen behöver
...och lösnaglar!
Snabbt hem och packa upp varorna och sedan till gymmet för massager.

Ätbara växter - den här blomman är god men jag vet inte vad den heter.
Hemma igen så körde Christer, Tekla och jag till grusgravarna för
hallonplockning och rastning.
   
en superlycklig hund!!

nån som vet vad denna heter, för jag har inte en aning!!!!
Vitplister enligt Mia!!
-Tack

trött va?
De märks att våra barn börjar bli stora, Christer och jag var ensamma
i huset nästan hela kvällen! Dana tränade fotboll och killarna tränade
parkour (gissa om Lucas var lycklig när han fick följa med storebror
och träna!!!  Tror Lillen är stolt över att få lära upp lillebror oxå!)

Ha de gott och sköt om er!!   L8

Kommentarer:

1 Mia:

skriven

Hej fina L8P8... Såna vita blommor sög man på när man va liten.. Och om jag inte fått fel för mig så heter dom plister eller nåt sånt.. Ha en skön dag .. Massa kramar <3

2 Mia:

skriven

Liten rättning.. Vitplister är det.. Kram kram

Kommentera här: