0

Kvidingefest! utan undergång

Hemma igen så blev det snabbsminknig och klädval...
Det tog längre tid! Och att för första gången göra en ny frisyr
tar oxå lite tid...
Och för er som inte sett den:

KORT i nacken!

så här ser jag ut nu för tiden
Vi samlades innan hos Eva (Emma, Alek) och Dennis.


fina Åsa

ja, fina Dennis oxå

och min fina man
Därifrån gick vi till Folkets hus. Det tog sin lilla tid för Emma var rätt långsam 
- hon gick med kryckor... igen stackarn.
Samling på planen/p-platsen(som konstigt nog var tom från bilar!!! haha)
där vi fick välkomstdrink och blev indelade i lag.
1:a laget hette "Träningsnarkomanerna" - jag gissade, för mej själv, direkt
att jag nog skulle vara med i det laget - ja och där hamnade jag såklart!!
Kan redan nu berätta att

så här ser ett vinnarlag ut!!
Första deltävlingen : Sakletartävling

saker att leta upp

Roger gjorde en grym insats tillsammans med alla andra

vi kom på delad förstaplats ....blå mascara var inte lätt att hitta!
Fick ett SMS från Rasmus som var "själv" och tränade i Helsingborg:
"Jag dubblade till ansiktet. Kan ha dragit på mig en lätt hjärnskakning."
Alltså han hade försökt göra en dubbelvolt men landat med magplask i sanden...
Fick kontakt med honom efter en stund och tack och lov hade det inte blivit så farligt .
Han satt på bussen hem då.... ja, jag väntar på det var gång han är iväg och
tränar, men oroar mej sällan - finns ingen anledning att må dåligt innan det har hänt ju!

tornbyggartävling den vann vi faktiskt inte, men Roland och Jönsson kämpade väl

årtal... 1948 satte jag alla fall

matematik... tur att jag inte var med på den !!

men Åsa var grym!

Tina var snabbast!

SÅÅ snygg resultat-tavlan blev!!!

Wissler och Marina

dags för mat från SÅNNA GÅRDSBUTIK - mycket,mycket gott och fräscht!

jag var vääldigt hungrig då!

Skål Cilla

Krister M

Bjarne,AnnSofie,Poppe och Martina

...Mattias? Trevlig var han i alla fall!

men en liten miss på besken, så jag var utan snapsar till maten..

Kvällens show började så här! Anki och Jill kommer in på bingo...

och förvandlas till Dolly tillsammans med de andra

utom Malin som blev Charlotte

HELT UNDERBARA! Tack för att ni bjuder på er själva och för allt ni gör!

En stolt make kanske? En glad Rasmus i alla fall!

goa Marina Lood

Gert och jag innan vi(jag) blev genomsvettig på dansgovet!

goa gannen Eva

Annsofie och Fidde - så snygga!
Resten av fotona är från dansgolvet: -Du kanske är med??





Ber o ursäkt för de suddiga bilderna- det kan vara för jag inte hunnit
lära mej den nya kameran än, kan oxå bero på att fotograferna var lite skakiga....

Musikkillen kunde varit lite bättre, blandat in lite ny kul musik ibland och framför
allt mixning mellan låtarna...?? Jag tillbringade väldigt mycket tid på just
dansgolvet så, så dåligt var det inte!! Ont i fötterna i dag kan jag avslöja!

Än en gång TACK!
Skitbra fixat tjejer ni är alla fantastiska!

Kommentera här: