0

fotbollssöndag

Vaknade tidigt i skogen och solen sken!
Tekla släppte jag ut och hon gick sin vanliga kolle-runda
runt fastigheten, sedan åt hon sin frukost vid eldstaden...
Jag satte mej för att försöka få ihop kommande vecka,
tillsammans med en kopp kaffe och njöt av skogen och lugnet.

Vid åtta var de andra mer eller mindre frivilligt uppe och åt frukost.
Packade ut i bilen och städade undan sedan körde vi hemåt.

Packade ur bilen hemma, Christer körde Rasmus till IP och jag blogga.

händer annat oxå på IP,  Janne och Tommy

publik

nr. 5 va rätt snabb...
Klockan 11 hade B-laget match och jag fick äntligen se Rasmus spela.
Matchen slutade 3-3 och de kämpade väl killarna.
Hem igen och då Lucas från sin match som hade slutat 2-5,
han var nära men det blev inget mål av honom som han hade "lovat" morfar.

Sedan körde jag ut Dana till hennes jobb - barnvakt i Kärreberga,
fortsatte och  körde hem Fanny till Åstorp.

Tänker ta det lugnt och planera och "sätta ihop sommar-programmet" för mej,
resten av dagen.

Sköt om er!   L8

Kommentera här: