2

Sol i Sinnet

Idag är det en BRA dag!!
Den började väldigt bra;) och så skiner solen !

Satt vid datorn och letade jobb en stund efter
familjen lämnat huset, sedan hoppade jag in i duschen
när jag hade lena ben... körde jag till Gråmanstorp
och till Christina. Fick en underbart skön helkroppsmassage!
Ja lite jobbig stretch oxå - men det behövdes!!!
Dessutom så träffade jag en underbar hund - en stor björn
(ridgeback), som var så lugn och kelen - inte alls som min
tosiga, busiga och energiska hund..... valpar av de två...

Sedan körde jag direkt till Ängelholm och veckohandla
på Brännan. Hittade myrdosa - behövs i vårt kök nu,
vi krigar mot dem var dag på diskbänken.

Sedan ner i stan och till

för att hämta

biljett till mej och Dana till puma-rean....
STORT TACK Nathalie och Peter!

av min söta "plastsyster", Nathalie (Kristinas dotter alltså om
nån undrade) som jobbar på KICKS
Kan säga att hon hade mycket mer färg på sej idag!!! Men söt ändå!

Ny ögonskugga,ny mascara, lite parfym-prover och nya solglasögon!!!

Jag fick ögonskuggan påmålad i affären, känner att det var ett mycket
bra köp!! bra till vardag och till fest. Mascaran berättar jag om i morgon
...om den är bra!!! Jag älskar ju Beyonces parfym "Heat"Fever, och nu
fick jag provat den nye

"Heat Rush"  en dag/sommar-doft  
jag lovar att det blir mitt nästa köp - supergott och fräscht!
Lämnade kicks mycket nöjd och fortsatte till

köpte med mej - Sushi till kvällsmat   LOVE IT!!!

Fick samtal av gulligaste Mia som ville bjuda på helgkram....
Kan bli annat än lycklig med sådana människor omkring en???
Tyvärr kunde jag ju inte ta emot kramen men det får bli dubbla nästa gång,
elr hur Mia?!
Senare fick jag ett sms av en annan gullig människa som tänkte på mej,
på ett mycket bra sätt ...- det får vara hemligt vem och vad-
men jag blev väldigt glad av omtanken!!!

Dana är så stor att hon tar bussen med Fanny in till Helsingborg nu...
Bara för att kolla - det vågade inte jag förrän jag gick på gymnasiet....
sen och andra sidan var Ljungbyhed det längst jag kom upp till nian,
jag kände ändå mej rätt stor som lämnade skolan på middagsrasten då!!
Tiderna ändras - oftast till det bättre känner jag ändå.

Lucas förbud är upphävda nu så han får på bio på gården ikväll.
Alla rätt på diktamen och 0.5 fel på glosorna, diskmaskinen är tömd utan tjat.



Önskar er alla en skön fredagskväll!
Hoppas du blir nöjd med håret Mia... du oxå Linda!!!

Kärlek L8

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hallå snäckan! Jag fick din kram oxå (av Mia)..;) Trodde knappt Mia kunde bli läckrare, men liiite mer glänsande blev hon:)) I liked it!! Ha en underbar helg, kram!!

2 Mia:

skriven

Hahaha, jag är supernöjd.. Linda är en stjärna.. Hon har fin känsla för vad hon gör.. Kändes otroligt tryggt att sitta i hennes klor idag.. Ska bli spännande att se vad du vågar göra Lotta.. ; )

Dubbla megakramar till dig goding.. <3

Kommentera här: