0

Kiropraktor

Dagen började med hundrunda,trädgårdsarbete,
dusch och sedan till Klippan och kiropraktor
Dennis Johansson.
När jag har fått massage har
jag känt att det var ett par kotor fel i ryggraden
och det är lika bra att rätta till det innan jag får ont av det.
Och jodå det var rätt så många som hade hoppat
litta på sne... knakade bra i alla fall !
Så ett tips för att slippa sånt här... cykla inte och ramla
och OM ni skulle göra det se till att inte få styret i bröstkorgen,
min Xiphoideus pekar åt höger, men det får jag stå ut med!
haha ja jag ha inte ont i alla fall och han tyckte jag hade
muskler så att jag klarade mej.... De e ju bra!

Så nu måtte väl kroppen vara som den ska, snart igen....

Sedan stack jag med Tekla till skogen - härligt!
Åt middag hemma och snöa in på platsbanken... att det ska vara så svårt!

Barnen kom hem. Lucas var ute med kompisar och cyckla...
fast det visade sej att de tränade parkour över grannens hustak!!!
Jädra unge - nu får han hålla sej på tomten igen ett tag.
Han satt ångerfull, parade ihop strumpor och sa - Varför hamnar jag
alltid i trubbel mamma? De e inte lätt att vara liten. Sedan fick han 
bannor av storebror som vet att hustak till boningshus springer man
inte på... egen erfarenhet kanske....

Grillad korv till kvällsmat innan jag körde till Klippan och kvällens
Combat-pass. VÄLDIGT VARMT!!! Svetten stänkte och glada tillrop!!

Extra stretch i soffan efter kvällsmacka.

En varm och härlig dag fast lite jobbigt "i huvudet".

Tack och go natt!  L8

Kommentera här: