0

utmana dej själv...

...varje dag!    är mitt motto men känner att just nu
får/gör/tar jag inga direkta utmaningar.
Jag vet att snart kommer där nya, men inte just nu.
Tänkte därför göra en lista med saker som måste göras
men som jag drar mej för av olika anledningar och
saker som jag tänker...sen ... en annan dag... skulle vilja....
Minst en "utmaning"/"to do" skall göras varje dag.
1. Alla papper in i pärmarna
2. "sopor" och skräp som ska kastas från gymmet
3.klättra upp till jättegrottorna i Skäralid
4.plocka upp skräp längs skogsvägen - som andra har slängt
5.träna till halvmaran i sommar (herregudvadharjaggettmejinpå!!!)
6.sälja gymmaskinerna
7.och solarierna...
8.storstäda något tills huset är klart
9.storstäda något tills garaget är klart
10.storstäda bilen(en vanlig städning hade oxå gjort nytta!!)
11.fixa till trädgården(det tar emot liiite nu!)
12.helkroppsmassage till familjen (kunde varit fyra punkter)
13. skriva "ett papper"...
14. ringa några samtal...

Så, en början i alla fall och inte många roliga punkter, men
när allt detta är klart kommer jag att vara mer än nöjd med
mej själv och kommer att vara värd både klapp på axeln och guldstjärna!

en utmaning som ALDRIG skulle antas av mej!!

Om någon har tips på roliga saker som jag borde göra så skriv
gärna dem till mej-
jag behöver ju riktiga utmaninga oxå!
Jag fyller på och kryssar av listan efter hand.
Något ännu roligare! Ni skriver ner om ni har några utmaningar som ni ska göra!!

Vi och ses, puss och kram
L8

Kommentera här: