0

massor av massage

Stod i massagerummet här hemma från morgon till kväll under onsdagen.
Men innan dess hann jag gå med Lucas och Tekla till skolan.

häftig himmel

frusna löv i rabatterna

sååå nöjd jag är med att jag hann klippa gräsmattan innan frosten
Under "middagen" så va jag och Trekla nere i grusgraven, har en
känsla av att det fortfarande är jakt uppe i skogen så vi väntar ett
litet tag till innan vi åker upp dit igen.

kallt och soligt
Ja, jag fortsatte ju att massera resten av eftermiddagen och kvällen
Rasmus var kvar i Hbg för att handla kläder till sej tillsammans med Karro.
Dana var hemma ett tag innan hon åkte till Åstorp för att träna innebandy.
Lucas åkte till Klippan för att vara med på "internsimtävling" med KSS.

TVÅ SILVER vann han!!! duktig kille!

Christer var ute och sprang en runda sedan åt vi kvällsmat när jag avslutat
min sista massage för dagen.Gick kvällsrunda med Tekla.
 Sedan körde jag och hämtade Dana, Jonna och Emmy i Åstorp.
Satt en liten stund innan jag gick och la mej, litta lagom sleden....
Fick undan en del mangeltvätt ändå syns det inte än....

Tack och hej, leverpastej!

L8

Kommentera här: