0

torsdag

DENNIS 50 ÅR -grattis, grattis!!

Gick med Jill och Ann innan jag väckte barnen och körde till
Eket och gav åtta massager.

färdigmasserat!
   


körde hem och åt lite rester innan jag tog med Tekla i bilen och

körde ner till grusgraven, rastade hunden men inte stegräknaren...

Blåklocka...nu??!!

Körde till Klippan - tidigt!! Hann inom och handla frukt, blommor och lampolja!
Jobbade 14-21, höll vattengympapass och var i  kassan tillsammans
med Vicky och André.

 När jag stod i kassan så fick jag en flaska vin!!
Fick den av Tina och Jonny för svampen som de fick rensa...
Stort tack!!
Andrea och Martina höll de andra passen under kvällen.
Hemma så laddade jag poiarna och kontaktade Christer som var inne hos Dennis.

Bad Christer fota när jag poia... ja, det här tog jag själv efter!

föllsegrisen med familj och Christer
Christer hade köpt med sej lite Litauiska specialiteter till Dennis

KORV!!????

torkad fisk som snacks???

god ost i alla fall

Jag skickade ett sms på moprgonen till Dennis:
"Grattis gamle man! Tar gärna en whisky med dej i kväll"
"Tackar! Vi kan gott ta två" svarade han.

Nya skithäftiga whiskyglas som han fått av Emma och Eva.

När man vattnat den några gånger var den riktigt god!

Vid 00.30 var vi i säng - smålullig var jag...Christer var liiiiite mer!

Men jag tyckte det var en trevlig kväll med 50-åringen!

steg:7319 för jag glömde sätta på mej den igen efter passet på eftermiddagen

puss och puss   L8

Kommentera här: