0

Men inte Kristianstad!

Morgonrunda innan jag körde till Kågeröd för att massera.

dimmigt på åsen
Gav fem (4+1)massger innan jag körde hem igen.

Rastade Tekla i grusgraven innan jag saatte mej i bilen igen och började köra....

och jag körde och körde...
Körde så in i helvetes fel som jag ALDRIG gjort fötut! Alltså, ni som känner
mej vet att jag har (elr hade) väldigt bra lokalsinne och hittar.
Men inte idag! Skulle köra till Bjärnum för att få massage - något som
min kropp skriker efter (det visste jag innan och bokade den här tiden
för många veckor sedan. Men när jag inte hittade en enda skylt på 21:an
som det stod Bjärnum på och när min beräknade tid (körde hemifrån
exakt på minuten rätt) började ta slut blev jag osäker och när jag "vaknade upp"
förbi Kristianstad, ringde jag tjejen jag skulle få massage av och frågade
var man ska köra av 21:an... Kristianstad?! Då är det ju en halvtimme
till innan du kan vara här. -Förlåt, jag ersätter såklart tiden och kör hem
direkt igen... SKIT!! Framförallt så gjorde det så jäkla ont i benen på mina
streckningar när jag sitter i bilen - det var bara att börja gråta - och det
gjorde jag ordentligt, helt förtvivlad för jag hade kört fel, men oxå för
det gjorde så ont och för jag behövde verkligen en massage.
Kom hem och satte Dana i bilen sedan körde hon och jag till Hbg för att

först, tvätta bilen

fikade lussebulle i bilen under tiden.

sedan köpte vi kängor till Dana

vidare till Väla

vinterjacka, mössa,halsduk och vantar till henne
Handlade lite till innan vi körde till maxi för att handla kvällsmat

fondue med hela familjen - alla sex

Rosanna och RallaL kom hit och spelade poker med ungdomarna medan
vi gamlingar - Christer,Dennis och jag satt i badbaljan ett tag och sedan
gick jag och la mej, besviken som fan på mej själv och trött, ont i huvudet.

Hoppas lördagen blir bättre!

kram L8

Kommentera här: