0

kiffa-fest

Hemma igen så trängdes jag och Dana framför speglarna...
Både för att välja kläder och för att sminka oss!
När vi väl var klara så gick vi till folkets hus för KIFs-årsfest.

...o Lotta

stilla en liten kort sekund, annars var det liv och fullt ös hela tiden

Bengan - det vackraste vi vet....

... ja, eller K-G...

det vackraste JAG vet!

väldigt kära och lite väl tråkiga...så här satt de det mesta av kvällen
Men stackars Karro var i chock-tillstånd, hon hade aldrig varit på fotbollsfest
innan och trodde kanske inte att folk kunde föra sånt liv!!
Men hon får nog vänja sej om hon ska hålla till med oss i Kvidinge,
snart har hon varit med om allt det värsta - kvällsmat hoc Henryssons,
svamprace och KIF-fest... nja, kanske inte -  vi har ju loppisen oxå!
Rasmus var väl lite försiktig med sin nya skada.

DJ Lasse som underhöll oss hela kvällen på sitt egna speciella sätt!

Dana fick diplom för hon hjälpt till 5 år på loppisen

Christer har hjälpt till 15 år... fast egentligen är det ju många fler!

Kecke Becke

Emma och William

vi drack sprit där oxå!!!!...VA??

kanske för att Dennis va me... hihi

Eva och K-G buggar!

tre trallande jäntor,  Elin Rosanna och Dana

och sen dansade vi resten av kvällen

Tim och Alek
Jag hade bestämt mej för att gå hem 00.30 så det gjorde jag ordentligt.
Hade varit hemma en runda innan under kvällen ....för att kolla Lucas
(som är för liten för festen)...och för att hämta danse-skor!
Rasmus och Karro var redan hemma och Lucas skuffade jag i säng då vid 01.

En kul fest, många skratt och mycket dans, mina kläder var genomsvettiga!

Tack ni som ordnar och tack alla, för trevligheter!

Kommentera här: