2

Aktiv familj

Gick med Tekla och Lucas till skolan och sedan skiftade jag mellan
massage och  fönstertvättning under dagen. Tekla fick sin rastning i grusgraven.
Klockan fyra körde jag Lucas,Emma och Isabella till deras simträning
i Klippan. Fortsatte till Åstorp med Dana där vi handlade lite mat.
Hem och fixade, la in matvarorna, och förberedde kvällsmaten.
ElinM och Christer (nyklippt)kom hem och så startade vi alla med reflexvästar 
vår löprunda i prästamarken. Två varv var bestämt och två varv blev det...
jag långt efter de andra och under tiden jag sprang funderade jag på  vad
som hänt och varför jag inte orkade mer.... 
Hmm...pass de flesta dagarna och ibland dubbelpass, sträckning baksida
lår på båda benen, lämnade blod igår - med dåliga värden... borde kanske tänka
efter ibland. Fast när jag kommit hem, gjort pushups och situps och stretchat
så mådde jag ju fantastiskt igen! Dessutom lite mat i magen.

Rasmus var i Höganäs i nån idrottshall med skumgummigrop,
så vi var alla en sportaktiv familj under kvällen! Längtar till det kan bli en vana!
Tittade på Grey och sedan den nye serien som Christer sa skulle va så bra...?
Ja, jag tänker då inte lägga ner mer tid på den!


saknar den här tiden nu - min energi som jag hade för ett år sedan
och gemenskapen vi hade på kvällarna.

för att inte tala om alla skratt vi fick i källaren och all träningsvärk...

goa Linda och Mia gräddnos...
L8

Kommentarer:

1 Linda H:

skriven

Hallå snygging!! Jag SAKNAR verkligen oxå allt det roliga vi hade!! Det var en underbar tid, tack för jag fick dela den m dig, kramar!!

2 Mia gräddnos:

skriven

Goaste Lotta, saknar verkligen det också.. Mådde såå bra under det året jag fick ta dela av alla dina aktiviteter..

Stor kram och massa energi till oss alla att fortsätta ta hand om våra kroppar och knoppar.. <3

Kommentera här: