0

FREDAG!

Eftermiddagen och kvällen var jag badhuset, mycket folk där
under kvällen - jättekul! Vi i personalen var alla väligt trötta
och slitna i kropparna. det blir många timmars fysiskt arbete
och så lägger man till en hel del instruktörspass på det.
Jag har turen "denna rundan" att inte behöva tillbringa dagarna
i vattnet som simskolelärare, för det tar bra på kroppen oxå att
stå blöt i en baddräkt timme efter timme.
Om precis tre veckor blir det svamprace och om precis sju veckor
slutar jag på badhuset, och ska då iväg på minisemester 
- skönt att ha något att se fram emot!

Vet ni, detta är första fredags-eftermiddagen/kvällen som jag inte
jobbar på många veckor, snacka om lyx!! Efter morgonjobbet kan
jag städa i "lung och ro" tills Christer kommmer hem med sin nattgäst...

Ha en underbar FREDAG!!!

L8

Kommentera här: