0

ÅKIBS

Hysterisk städning i ett par timmar tillsammans med barnen.
Gjorde äggakaka och fläsk till Christer och Christian kom hit.
Åt kvällsmat och efter det körde Dana, Lucas, Tekla och jag ner till
grusgraven - igen, för att rasta/leka och hämta hallonplantor till
Christers djur.

älskade sol

- Ha ha, jag vann!! ser Tekla ut att säga
Hem och diskade undan och plockade en stund la mej
och somnade framför tvn en stund, medan killarna satt i badet.
Rasmus gjorde sej i ordning för kill-fest i Helsingborg. Dana och jag
körde till Åstorp för att kolla A-lagsmatch ÅKIBS - Willands

Mål till Åstorp

Anton Andersson och Marcus Pålsson

Byggare Bob-laget

Coach Conny

VINST! och en välförtjänt vinst var det oxå

Härligt jobbat killar!!

Det var väldigt kul att se dem spela, de är nog inte snabba!!
Framför allt så SÅG jag dem OCH bollen !!! Yeey för nya glasögon!
Men blää för "sträckta" skinkmuskler och träbänkar i ca 1,5h -
det var precis jag kom upp till stående....

Hemma igen hade Lucas gett upp och lämnat badkaret, men det hade
inte de andra två.... tre-fyra timmar typ....

Nu är jag redo för sängen och jag hoppas på att köra och hämta Rasmus
i Hbg i natt, vill hellre ha honom hemma i natt..


Christian, Christer och Lucas spelar monopol...(jag tror Lucas vinner)

Ha de bäst!!  L8

Kommentera här: