0

LÅÅÅÅNG DAG

Tisdag med morgonpromenad kl .04,
arbete mellan 05.30 och 14.00. Hade vattengympa-pass
med den kanon-goa gruppen pensionärer från Bjuv (tror jag
de är ifrån), de kämpar och tar i från tårna allihop.
Igår var gubbarna "busigare" än vanligt och stänkte vatten på varandra,
precis som småpågar, och damerna uschade dem! De är för härliga!!

Hemma igen blev det en liten ur med Tekla och sen slocknade jag på
soffan en kvart eller så. Började massera och höll på till 19.
Danas "passebarn var här en stund på eftermiddagen för att vänja sej
vid att vara här de dagar Dana ska hämta dem från skola och dagis.

Så här glad blev Fredrik över att få ha Zorra runt halsen!

Somnade på soffan igen när Christer gjorde kvällsmat.
Efter jag ätit så gick jag direkt upp och la mej.
Innan 21 var jag i säng och sov!!

Jag är ingen trevlig familjemedlem längre...

Kommentera här: