0

en nästan ledig dag

Blev tvungen att hoppa över duschen för någon...
typ äldre son missade bussen ....igen! (ärligt tror jag inte det
hans fel för bussen kom typ fem minuter innan utsatt tid).
Körde honom till Åstorp så att han kunde ta tåget till Helsingborg.
Skyndade mej hem för att fixa till mej  innan jag körde till Kågeröd.

Gav fem massager(3+2) innan jag fortsatte till

Åstorp och Ewa Odd

för ansning i ansiktet.
Därifrån till Väla för att köpa kläder på FLASH - flytta butiken?
Kom inte dit i alla fall, så jag fick gå till andra affärer.
Jag tror att jag är världens sämsta kvinna på att shoppa- avskyr det!
Har så svårt att gå omkring och dra i kläderna på ställen, flash var bra
för det är en liten butik och man kan få hjälp att hitta ungefär det man söker.
Jag vet ju vad jag behöver när jag ska handla något.
Letade efter söta goa MiaINDIA - men hon var inte där...
Till slut fick jag hjälp av en gullig tjej på Vero Moda (eller vad den heter).
Precis vad jag letade efter och både hon och jag blev nöjda, efter några provningar!
Hade tänkt att äta där men jag blir så snurrig och tycker verkligen att
det är jättejobbigt att gå omkring där nu för tiden - ok, det var bara
andra gången jag var där i dag sedan ombyggnaden, men ändå...
Var inom Flowerteam för att köpa blommor hem till vårt kök och till en
 speciell kille i morgon... Körde hem.

Christer och Dennis har varit nere i tyskland för att handla lite...
När de lastade av bilen körde jag och Tekla upp i skogen för att rasta av oss lite.

underbart höstväder

både med färger...

och lukter
Hemma igen så duschade jag och Christer ...

...sedan kröp vi ner i varmvattnet
Rasmus har Karro här hos sej i helgen, Lucas har Rasmus och Rasmus
hos sej. Dana var på Väla tillsammans med ElinM och IdaN.
Vi beställde två familjepizzor till oss alla och till Per

som Christer var och hämtade

ungdomarna spelade Monopol
Jag hämtade Dana och Elin i Åstorp, när de kom med bussen.
Dana packade hemmma och sedan körde jag dem hem till Elin där de
skulle sova.

Dana hade köpt ny grå tröja...för hon behövde??? -Tror inte det
-Hon är INTE lik sin mamma!

här det jag köpte under dagen - visar en del av det på mej i morgon.

Kommentera här: