0

ÅKIBS-MUNKA 12-4

Ha ha ha, du är för rolig supermusen - vette hundan hur du skulle lyckas med de!!!
Men han är ju singel fortfarande ....

Fler massager innan jag körde till Klippan och badhuset men inte för att jobba
utan jag skulle kolla när Lucas sim-tränade, tyvärr kom jag försent för det
men inte för att hämta hem de tre simmarna.
Gjorde och åt kvällsmat tillsammans hela familjen, och utan extra människor
- kors i taket!!!

Vickans nya snygga naglar - jag vill oxå ha sånna!
Dana, Christer och jag körde till Åstorp för att kolla ÅKIBS A-laget som
mötte Munka ljungby.
  
hon är svår att fota - hon har liiite resfeber!

Elisabeth och Vickan

jag och Marie (som passade på att vara i sporthallen - vilket hon aldrig
är annars...!!)

Dana och Rosanna som byggare bob

utklassning!!

SNYGGT SPELAT KILLAR!!!

Nu säger jag tack och gonatt! Suss gott!
L8

Kommentera här: