0

kalas på badet

Började dagen med att plocka och diska undan efter bad och ätning.
Stack till Klippan vid 11, inom hjärtat och hämtade tårtor, sedan vidare
till badhuset.
Hemma på VillaVidås så gjorde Christer Yacatana till släkt och vänner.
Farmor och Farfar, fam.Ohlström, fam Nilsson, Alvin, Nico och Matilda

Alligatorn på väg ut och upp...

Vicky och Lisa slet verkligen med den ! Sen fick ju jag komma och
dra igen dragkedjan....ha ha
Vid två började folket hemma komma till Klippan för att bada och för
att fira Lucas.

Lucas "på plats" tillsammans med kusiner och vänner

Kristina, Morfar,Christer och Tomas

två mindre tårtor, vi äter inte så mycket tårta....
Tyvärr ingen jordgubbstårta - som Lucas önskade sej - det kunde de
inte få fram  på hjärtart...???Hur svårt kan det vara att byta ut hallon
mot jordgubbar?

kusiner och vänner

Nico och Matilda

och så sjöng vi för honom

och efter det åt vi tårta
Jag tyckte det var bra för jag fick vara med trots att jag jobbade och 
när jag tog min "ät-paus" så åt jag tårta och badvaktade samtidigt!!

härligt väder idag oxå tydligen...

Lagom trött när jag kom hem slöa en stund framför tvn innan vi la oss.
Rasmus följde med när Christer körde hem Karro för att han skulle
träna i Hbg... tror det blev en väldigt liten stund för sen gick han hem
till Karro igen och tog bussen så att han var hemma kl.22.10

Lucas var nöjd med sin firning!!

Kommentera här: