1

mycke jobb...

Tufft att gå upp efter 4,5 timmars sömn...
men vi gick vår runda och jag hann vad jag skulle och
var på badhuset kl. 05.30.
Extra att göra och fick....
(ett försök att blogga häromdagen!)

Jag jobbar så mycket nu och är så trött när jag kommer hem att jag 
inte ens orkar starta datorn, därav det usla bloggandet!
Men ett litet försök nu att sammanfatta de senaste dagarna.
Tisdagen jobbadea jag då 05.30-14.00, direkt hem och massera, två
massager och ett...

combat-pass på det

Anden höll i passet

Tina rocker va oxå me!

Och nu... 
Massor av träningsvärk i ryggen!! Yeey!! De tycker vi om!

När jag kom hem så hoppade jag ner i badet där Christer ocgh Dennis
redan satt.... i stället för att springa???

Onsdagen... 
började i Eket med åtta massager.

Ingen lunch med maken denna dagen
utan hem och en snabb runda i skogen med Tekla

innan jag masserade hemma. Två massager (den tredje dök aldrig upp)
Senare stack jag till IP där damlaget spelade match.

Fillippa bakom bollen...

Emma på plan..
Dana var så glad efter för hon fick de fem poängen (ledarna ger poäng
till de bästa spelarna på plan efter varja match och fem poäng som
 mest)! Tyvärr missade jag hennes verkliga insats då jag kom dit lite
in på matchen.

Torsdag
började med sex stycken(3+3) massager i Kågeröd.


Efter skyndade jag mej hem för lite mat, men ingen skogsrunda med
Tekla- spöregnade! Utan en liten tur i kvarteret.
Badhuset från 14-21, med vattengympa och en massa spolning!
Åt lite kvällsmatsrester innan jag la mej helt slut!

Hoppas ni har lite överseende med långa uppehåll ett tag nu, men snart
blir det vettigare med jobb och bättre tider - och mer ork till allt!!
Ser verkligen fram emot det!

Sköt om er och se fram en ledig helg ni som kan det....  
- JA, igen ska jag jobba helg - kanonschema....? NOT

puss och kram  L8

Kommentarer:

1 Emelia:

skriven

Hej Lotta!

Åh vad jag saknar Combat i Klippan när jag ser bilderna på din blogg! Anden är visst tillbaka, så länge kunde han hålla sig borta....

Efter att ha gått på en del pass här i Malmö är det bara att konstatera att ni instruktörer i Klippan är VÄLDIGT duktiga, har än så länge inte stött på någon som är lika duktig som någon av er!

Ha det bra och hälsa de andra på badhuset!

Kram Emelia

Kommentera här: