0

äpplakaka

Ja, de e inte alltid det blir som man tänkt sej...
Men blommorna kom in från uteplatsen och de blev
duschade och fräscha.

Rasmus klippte gräs (svor rätt mycket under tiden för det var svårklippt)

vår "höstbjörk"
Jag hann lägga några plattor i trädgården innan vi - Dana, Fanny och Lucas
körde till Familia för att köpa byxor till Dana och present till Rasmus S.

passar honom...

det tog tid, sura miner och mycke provande innan hon hittade byxor
som dög.
Inom Maxi för lite matinköp.
Rasmus tog bussen till Helsingborg för att träna in trick till PMS om några helger.
Dana och Fanny lagade spagetti och köttfärssås till oss, innan jag körde
Lucas till Åstorp och till bowlinghallen dit han skulle på kalas, för att fira Rasmus S.
Hem och vilade en liten stund, sedan gjorde vi

äpplakaka

"snygg-Fanny"!
När jag hämtasde Lucas från Åstorp lämnade jag Fanny hemma hos sej,
fick jordgubbsplantor av Fannys mamma Sofi - TACK, snälla!

har ännu inte riktigt bestämt var jag ska plantera dem.
Sedan hade vi fam. Johansson på em-fika.

Blir alltid lika glad över att träffa er!

MiaMaria och Poppe

SEN... blev det film.
 Pirates of the Caribbean 4

- Det måste komma en tvåa på denna, sa Lucas efteråt....

Den var småkul och trevlig och jag fick äntligen sett en film denna helgen.
Väntar på Rasmus nu, som kanske missat sin åstorpsbuss och sitter
fast i bjuv eller nåt ställe.
Annars är det sängen som gäller nu!

Tack för en ledig dag!!

puss och kram  L8

Kommentera här: