0

höstdag

TACK söta Sussie för kantarellerna!! Du är ju för gullig!!
Fick alltså ännu en påse med kompostsopor-påse med trattkantareller!
Vilka underbara människor jag har omkring mej!!

Tekla och jag själva morgonrundan i morse, kändes inte som dert
skulle bli kanonväder precis...

fortfarande mörkt då

Och det har det verkligen inte blivit idag iheller!! Tur man jobbar inomhus!
Jag körde till Eket och gan sju massager innan jag träffade Christer,
Kristian och Sebastian på...
¨
Woodlands
där vi lunchade tillsammans. Trevligt sällskap och god mat.

Försökte fixa med lampan på min bil (den måste ombesiktigas senast
i morgon ju!) - men det var inget jag klurade ut bara sådär på den
japanska bilen. Hoppas  Christer är vaken ikväll när jag kommer hem
så han kan hjälpa mej då.

Nu har jag nog planerat klart min höst och vinter - INTENSIVT,kommer
det att bli !  


Ha en fortsatt mysig höstdag!!   L8

Kommentera här: