1

Kräftskiva

Tog en välbehövlig sovmorgon!
Rasmus åkte till Köpenhamn för ett "jam" med flera parkour-utövare,
långt ifrån och nära.
Dana och Lucas var med på nån "gatufest" hos farmor och farfar.
Tekla fick en runda och sedan var jag tillbaka på Badhuset.
Var med och tog vattenprover - ett tag sedan sist jag gjorde det!
Annars hade vi en rätt så lugn dag,Inger, Vicky och jag. Tina kom in
och körde pump. Martina och Anden var i Stockholm för SuperSaturday -
lite avundsjuk.
Duschade och tryckte i en massa grejor i håret innan jag körde till icanära,
för att handla till kräftskivan  på kvällen.
Christer hade gjort ett fantastiskt jobb på gymmet och plockat hem och ner
maskinerna.
Gjorde kräftsås och fixade till mej själv, innan vi körde till Ängelholm.

Fint dukat för kräftskiva!
Hem till Maguns och Anna i Skälderviken. Egenfiskade kräftor - alltid bäst!

största klon - jag har sett på en kräfta!!

Jatte, Anna och Christer

Carina, Larsen och jag!

Såå god och den kräver några extra rundor i löpspåret!!

En trevlig kväll! Jättemysigt hus och god mat!!
TACK Anna och Magnus!
Tack Carina och Jatte för extra löpturen i Prästamarken!!

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Tack själva :-) Duktig du är på att skriva! Burkarna till såsen glömde ni. Lämnar dem till er på något sätt, antar att det inte brinner i knutarna....

Kommentera här: